.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

poniedziałek, 2 marca 2015

Marzec

Dzieńdoberek kochani! <3

 Już mamy marzec :( A wydaje się,że niedawno zaczął się nowy rok szkolny :D Dzisiejszy post będzie krótki,ponieważ trudno jest się pozbierać psychicznie i fizycznie do nauki po 2 tygodniach lenistwa i muszę nadrobić trochę materiału :) Mam nadzieję,że pogoda u was jest ładniejsza niż u mnie :) Pada,zimno,ciemno....... jesień ^^ No nic jakoś wytrzymam.....jakoś. Nie wiem co jest lepsze,musieć się uczyć gdy świeci słońce czy kiedy pada? Mi osobiście,kiedy pada, nie chce się nic :) A kiedy świeci słońce,to mam ochotę wyjść do przyjaciółki bądz na dwór i też nie chce mi się uczyć :D Jednym słowem...NIGDY NIE JEST DOBRY CZAS NA NAUKĘ <3 Nowe motto życiowe.... nie no ale tak na poważnie,to wiedza jest bardzo ważna i przydatna w życiu i należy wykorzystywać każdą chwilę na naukę nowych rzeczy.Żeby to się jeszcze chciało :D


 Dzisiejszy post będzie takim postem......nijakim :) Takim o wszystkim,ale i o niczym <3 Wiele z was pewnie już od dawna chodzi do szkoły,a niektórzy może już ją skończyli (pozazdrościć) <3 Ja mam taki dobry sposób na nudne lektury :) STRESZCZENIE! Nie no,ale lektury trzeba czytać :(  Nie słuchajcie się mnie! Czytajcie lektury i wszystkie inne papierowe nauczania i morały <3 Jeżeli jakiś rodzic zobaczył by co ja tu wypisuje :D "Nie czytajcie lektur tylko streszczenia..." "Nie ucz się" <.>
 Aaaaa nie mam weny do pisania :( Zanudzę was na śmierć :D Jeśli dotrwałeś do tego momentu....szacuneczek <3 No to na małe rozruszanie....

Ta piosnka wciąga <3

 Nie będę się nad wami pastwić i zakończę w końcu tego posta :) A właśnie! Miałam się coś spytać....jesteście ze mną jeszcze? :( Od 2 dni nie ma zbyt dużej aktywności więc się troszkę zaniepokoiłam :) Nie opuszczajcie mnie,koffam was,zostańcie ze mną,nie obrażajcie się :D No nic ja się żegnam,a i jeszcze coś ! :D Macie może jakieś pomysły na posty na CC? Napiszcie co chcieli byście zobaczyć i o czym chcecie czytać na moim blogu ;) Bajoo <3

9 komentarzy:

  1. Fajny post, zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Z chęcią zaobserwuje i zapraszam do mnie na obs... 💗

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha ja mam ogromnego lenia, muszę z nim walczyć :D
    mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? :)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji u mnie :)
    martyna-martynkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi tez sie nie chce uczyc xD http://mydailylifewera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, każdego chyba czasem ogarnia takie niewytłumaczalne lenistwo i niechęć do wszystkiego. Przedwiośnie to chyba już taka pora roku, że raz mamy ochotę podbijać świat - a z drugiej strony najchętniej schowałybyśmy się pod kocem i nie wychodziły przez kilka dni :)

    mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z pisania bloga. :)

    Brak pomysłów? Napisz np. 10 pytań do Ciebie albo napisz oulubionych kosmetykach, filmach, zrób post z inspiracjami z internetu. Napisz o wiośnie, o ulubionych potrawach albo o czymkolwiek :) Ja chętnie poczytam.. o wszystkim :)

    pozdrawiam cieplutko,
    w wolnej chwili wpadaj do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obrazek z kotem opisuje mnie w 100% jestem mega leniem :'''D
    zapraszam do siebie richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne zdjęcie ♥
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli także zaobserwujesz :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń