.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Na zabicie czasu. Pokaż wszystkie posty
Pokazywanie postów oznaczonych etykietą Na zabicie czasu. Pokaż wszystkie posty

poniedziałek, 2 marca 2015

Marzec

Dzieńdoberek kochani! <3

 Już mamy marzec :( A wydaje się,że niedawno zaczął się nowy rok szkolny :D Dzisiejszy post będzie krótki,ponieważ trudno jest się pozbierać psychicznie i fizycznie do nauki po 2 tygodniach lenistwa i muszę nadrobić trochę materiału :) Mam nadzieję,że pogoda u was jest ładniejsza niż u mnie :) Pada,zimno,ciemno....... jesień ^^ No nic jakoś wytrzymam.....jakoś. Nie wiem co jest lepsze,musieć się uczyć gdy świeci słońce czy kiedy pada? Mi osobiście,kiedy pada, nie chce się nic :) A kiedy świeci słońce,to mam ochotę wyjść do przyjaciółki bądz na dwór i też nie chce mi się uczyć :D Jednym słowem...NIGDY NIE JEST DOBRY CZAS NA NAUKĘ <3 Nowe motto życiowe.... nie no ale tak na poważnie,to wiedza jest bardzo ważna i przydatna w życiu i należy wykorzystywać każdą chwilę na naukę nowych rzeczy.Żeby to się jeszcze chciało :D


 Dzisiejszy post będzie takim postem......nijakim :) Takim o wszystkim,ale i o niczym <3 Wiele z was pewnie już od dawna chodzi do szkoły,a niektórzy może już ją skończyli (pozazdrościć) <3 Ja mam taki dobry sposób na nudne lektury :) STRESZCZENIE! Nie no,ale lektury trzeba czytać :(  Nie słuchajcie się mnie! Czytajcie lektury i wszystkie inne papierowe nauczania i morały <3 Jeżeli jakiś rodzic zobaczył by co ja tu wypisuje :D "Nie czytajcie lektur tylko streszczenia..." "Nie ucz się" <.>
 Aaaaa nie mam weny do pisania :( Zanudzę was na śmierć :D Jeśli dotrwałeś do tego momentu....szacuneczek <3 No to na małe rozruszanie....

Ta piosnka wciąga <3

 Nie będę się nad wami pastwić i zakończę w końcu tego posta :) A właśnie! Miałam się coś spytać....jesteście ze mną jeszcze? :( Od 2 dni nie ma zbyt dużej aktywności więc się troszkę zaniepokoiłam :) Nie opuszczajcie mnie,koffam was,zostańcie ze mną,nie obrażajcie się :D No nic ja się żegnam,a i jeszcze coś ! :D Macie może jakieś pomysły na posty na CC? Napiszcie co chcieli byście zobaczyć i o czym chcecie czytać na moim blogu ;) Bajoo <3

czwartek, 26 lutego 2015

Buty + zdjęcia !

 Dobereczek kochani! 

  Zostały mi już tylko 3 dni ferii :( No trudno,trzeba sobie radzić.Najlepsze jest to,że na powitanie w poniedziałek mamy kartkówkę z matematyki,fizyki i polskiego *.* Wyczuwam ostre zakuwanie w niedzielę♥ Ale są też dobre strony powrotu do szkoły...... z każdym dniem bliżej do wakacji :D Ja mam już zaplanowane chyba wszystkie wakacyjne dni ♥ Lubię mieć wszystko ustalone,poukładane i zaplanowane,żeby potem móc się cieszyć dniem i nie musieć myśleć "Co będę robiła jutro?" :) Jak tak teraz myślę,to przez cały okres wakacji będę miała tylko tydzień obijania się w domu,a tak wyjazd nad morze,obóz konny,nocowanko u BFF i wakacje zlecą :( No cóż tak to już bywa........A jeżeli chodzi o szkołę.Bierzecie udział w jakiś konkursach typu: kangurek,mistrz ortografii,zawody lekkoatletyczne itp.? Ja w pierwszym tygodniu po feriach startuje razem z dziewczynami z klasy w zawodach siatkówki i specjalnie na tę okazję kupiłam nowe butki,żebym na boisku nie ślizgała się i mogła stać "mocno" na ziemi :D Co o nich sadzicie?







   Wybrałam się też dzisiaj na mały spacerek z koleżanką,który zaowocował w nowe zdjęcia ♥ Kocham takie początkowo wiosenne spacery :) Nie jest zbyt gorąco,ani za zimno.Jest w sam raz ♥ Oto fotki,które udało mi się dzisiaj zrobić + w jutrzejszym poście pokarzę wam sposób na prostą,szybką i smaczną przekąskę :) Cześć!
























środa, 25 lutego 2015

"TAG" o mnie

Hej,cześć i czołem! Dzisiejszy post poświęcony będzie tzw."TAG" czyli sposobie,dzięki któremu będziecie mogli lepiej mnie poznać.Tak więc bez większych zanudzań zaczynajmy!

 "TAG" o mnie


* Ile masz lat?
Mam 14 lat.
* Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 2 listopada
* Masz jakieś zwierzątko?
Tak mam rybki i koszatniczke (Pucek)
* Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam jednego ulubionego rodzaju.Słucham wszystkiego,co wpadnie mi w ucho,głównie japońskich wykonawców
* Jaką książkę lubisz najbardziej?
Wydaje mi się,że opowieścią,która zapadła mi w pamięć jest "Wróżka z Jaskółczej Wieży"
* Od ilu lat jezdzisz konno?
Od 2 lat
* Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej?
Komedie oraz Horrory <3
* Na jakich stronach internetowych jesteś najczęściej?
Zdaje mi się,że na Bloggerze i Youtube:D
* Jakich trzech youtuberów lubisz najbardziej?
1.Rezi
2.Jasiu
3.Kaiko/Stuu (nie mogę się zdecydować :D )
* Jaki kolor najbardziej ci się podoba?
Lawendowy <3
* Jaką część garderoby lubisz najbardziej?
Swetry,najlepiej wełniane,takie ciepłe i mięciutkie <3
* Typowy plan dnia?
Długo spać i późno wstawać :)
* Masz przyjaciółkę/ela?
Tak.Dokładnie,to 4 <3
* Wymień 3 cechy opisujące ciebie.
1.szalona
2.koniara
3.roztrzepana


  To tyle,jeżeli chodzi o dzisiejszy "TAG". Jeżeli jest jeszcze coś,czego chcecie się o mnie dowiedzieć,piszcie w komentarzach,a odpowiem na wasze pytania w następnym poście :* Bajoo!

poniedziałek, 23 lutego 2015

Artystką być °θ°

   Witajcie kochani!

     Jak tam minął. wam dzionek? Ja od rana siedziałam u przyjaciółki i grałam z nią w odmóżdzającą gierkę przeglondarkową pt.Ogień i Woda :D W końcu mam jeszcze tydzień ferii i mogę sobie pozwolić na nie korzystanie z mózgownicy :) Niby ferie są takie fajne,ale jak mam cały dzień dla siebie to nie mam bladego pojęcia co robić.W trakcie roku szkolnego nabieramy pewnego rytmu dnia,a tak ma się tyle wolnego,że człowiek sam nie wie co ma robić.Moje zajęcia na takie dni to : gra w TheSims3,słuchanie piosenek,oglądanie anime i rysowanie.Koffffam rysować i szkicować.Mam stos zeszytów zapisanych szkicami i rysunkami,które leżą na strychu,w piwnicy oraz na dnie szafy :D Tak czy siak często rysowanie jest dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od rzeczywistości.........
W dzisiejszym poście chciałam przedstawić wam kilka moich rysunków  Ja się żegnam,zapraszam do oglądania i do po jutrze :* Tak,właśnie.Nie jutro,lecz po jutrze :) Postanowiłam,że we wtorki nie będę zamieszczała żadnych postów.Będzie to taki dzień wolny od pracy hah :D A więc do Środy *.*












sobota, 21 lutego 2015

Koniara 4 ever

  Cześć! Dziś post wstawiam szybciej niż zwykle i już tłumaczę dlaczego.Właśnie wróciłam z treningu.Jak zwykle było meeega,poza jednym wyjątkiem.Jezdziłam w grupie ok.7 osobowej.Przez całą jazdę kucyki,na których jezdziły młodsze dziewczynki (ok.8 lat) ,płoszyły się i zrzucały wszystkich jezdzców.I tu jest rzecz za jaką kocham moją srokatą klaczkę.Ona jest taaaakim mułkiem,że nic jej nie spłoszy i w czasie gdy wszystkie spłoszone konie galopowały,my spokojnie stępowałyśmy po ujeżdzalni :D Tak,czy siak 3 tygodnie bez jazdy robią swoje.W czasie kłusu skakałam w siodle jak galareta :) Potem (na szczęście) przypomniałam sobie co i jak i jakoś przeżyłam ^^ Teraz odpoczywam w domu pisząc tą niesłychanie wciągającą opowieść °₩°
Czy ktoś z tu was obecnych również interesuje się końmi i jazdą konną?Chętnie poczytała bym o waszych przygodach w siodle.Może mieliście jakieś śmieszne sytuacje,albo macie jakieś osiągnięcia w tym pięknym sporcie :)
Oto kucyś ze stadniny,w której trenuje <3


    Dopiero połowa dnia minęła,a ja jestem tak zmęczona,że najchętniej położyła bym się spać.No ale niestety trzeba zjeść obiad i posprzątać,mam też obowiązki względem przyjaciół i coś czuje,że najbliższe godziny będą naprawdę cieeekawie :D No nic dopóki mam ferie trzeba korzystać.jakoś tak naszła mnie ochota na grę w The Sims 3 <3 Szkoda,że nie ma gry Sims Online,gdzie mogli byśmy grać ze znajomymi :( Może kiedyś taką wyprodukują....... ja zostawiam was z tą refleksją i do następnego kochani :***

PS: Jutro pierwszy wpis typu Top 10 <3 Takie wpisy będą pojawiały się w każdą niedzielę,jako takie podsumowanie tygodnia ;)

czwartek, 19 lutego 2015

Ciekawostka "Matematyka po Japońsku" + wycieczka

Dziś postanowiłam podzielić się z wami pewną wiedzą na temat nauki mnożenia w japońskiej podstawówce.Wiem,wiem może się wam wydawać "O nie jakiś zanudzający wykład..." Otóż nic z tych rzeczy! Jest to dość ciekawy i prosty sposób na nauke mnożenia :) Od razu także możecie się domyślić,że należę do dość licznej grupy miłośników Japoni,mangi oraz anime (tzw.otaku) ale o tym kiedy indziej,a teraz przejdzmy do mnożenia :D
*******************************************
                   Obliczmy: 2×3=?
1.Na białej kartce narysuj dwie linie równoległe do siebie ( 2 linie = 2×3)

2.Następnie narysuj trzy linie także równoległe do siebie,ale prostopadłe do poprzednich dwóch linii (3 linie= 2×3)

3.Policz wszystkie przecięcia linii między sobą.
*******************************************
I takim właśnie sposobem mnożą dzieci w Japonii :) Jako,że używa się tego sposobu tylko w 1,2 i 3 klasie podstawówki działa to,na równania gdzie występują tylko cyfry (np. 4×6... 7×9..... 3×2....) oraz na równania z cyfrą i dwucyfrową liczbą (np.20×1.... 12×4.....).To była taka mała ciekawostka,którą możesz "zabłysnąć" w szkole lub przed znajomymi<3
                                          !UWAGA!
Moja wycieczka,o której wspomniałam we wczorajszym komentarzu będzie przejażdzką do pobliskiej stadniny i tu kolejna wiadomość o mnie.... jeżdżę konno od ok.2 lat i naprawdę jestem zapaloną koniarą *.* Tak więc w piątek (jutro) postaram się wstawić zdjęcia zrobione moim pięknym obiektywem z LG L65 :D Ja zwiewam ale widzimy się już niebawem :***

środa, 18 lutego 2015

Zimowe refleksje....

Zima to taki piękny czas,kiedy wszystko okrywa się białym puchem....... Kolorowe cytaty z baśni,opisujące zimę nie zawsze sprawiają,że życie staje się weselsze.Gdy dziś wyjrzałam przez okno,zobaczyłam....słońce.Słoneczko radośnie świecące żółtymi promieniami oraz wróbelki siedzące na choince,którą ktoś posadził tuż pod moim oknem :) Tak czy siak zima odchodzi jak na razie w zapomnienie i wpuszcza przed siebie wiosnę,bynajmniej tak jest u mnie.A miałam takie fajne plany związane z sankami i lepieniem bałwana :D Choć jestem w 1 gimnazjum to chyba nigdy nie dojrzeje <3 Jak mówi moja mama "Ty na zawsze pozostaniesz dużym dzieckiem z ciągłym zapasem energii....".I całkowicie się z nią zgadzam!Przez cały rok ludzie szaleją,imprezują i korzystają z życia,aby w Grudniu,Styczniu i Lutym móc się lenić w ciepłym domku,gdy za oknem panuje straszny mróz.Nie wiem jak wy ale ja właśnie tak to widzę ;) No niestety w tym roku to zima postanowiła się rozleniwić.
U mnie śniegu nie było w ogóle.NIE!Był jeden dzień,kiedy mocno napadało,ale potem przyszło słońce i dalej już nie trzeba tłumaczyć co się stało :(
A jak tam u was? Był śnieg? Mieliście okazję poszaleć na dworze lub oglądać piękne zimowe pejzaże? Czekam na wasze zdania i do zobaczenia,a raczej przeczytania <3
         
Zdjcie zrobione na początku Stycznia 2015 r. :D

wtorek, 17 lutego 2015

Po raz pierwszy.....

  Po raz pierwszy piszę post na moim blogu więc postaram się was nie zanudzić tym jaki to on będzie genialny i jakich superowych rzeczy się z niego dowiecie.Jedyne co mogę wam powiedzieć to to,że CC (Crazy Candy) będzie pełen ciekawych pomysłów na stworzenie czegoś z niczego,różnorodnych ciekawych bądz mniej wciągających (tych oby jak najmniej :) ) opowieści o tym co się dzieje u mnie oraz co przeżyłam.Oczywiście nie obejdzie się bez tzw. Top 10 czyli 10 najfajniejszych rzeczy z różnych typów (np.jedzenie,zwierzę..) które w danym tygodniu zwróciły moją uwagę.......
To było o blogu choć napisałam wam i tak więcej niz zamierzałam :)
Jeżeli chodzi o mnie..... jestem.... szalona na swój sposób i co tu więcej mówić ^^
Wszystko co potrzebne dowiecie się czytając CC :)
Ja się żegnam i do usłyszenia niebawem :*