.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

wtorek, 17 lutego 2015

Po raz pierwszy.....

  Po raz pierwszy piszę post na moim blogu więc postaram się was nie zanudzić tym jaki to on będzie genialny i jakich superowych rzeczy się z niego dowiecie.Jedyne co mogę wam powiedzieć to to,że CC (Crazy Candy) będzie pełen ciekawych pomysłów na stworzenie czegoś z niczego,różnorodnych ciekawych bądz mniej wciągających (tych oby jak najmniej :) ) opowieści o tym co się dzieje u mnie oraz co przeżyłam.Oczywiście nie obejdzie się bez tzw. Top 10 czyli 10 najfajniejszych rzeczy z różnych typów (np.jedzenie,zwierzę..) które w danym tygodniu zwróciły moją uwagę.......
To było o blogu choć napisałam wam i tak więcej niz zamierzałam :)
Jeżeli chodzi o mnie..... jestem.... szalona na swój sposób i co tu więcej mówić ^^
Wszystko co potrzebne dowiecie się czytając CC :)
Ja się żegnam i do usłyszenia niebawem :*

8 komentarzy:

  1. Fajnie sie zapowiada i na 100% bede go śledzic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ! Mam nadzieje że blog sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak blog się rozwinie. Zapowiada się dość fajnie. Życzę powodzenia i wytrwałości ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki bardzo <3 Niby to tylko mały komentarz ale taki komentarz potrafi dac niezłego kopa do dzialania ^^ Nie zawiode o włoże w niego całe swoje serducho *.*

      Usuń
  4. Świetny początek ;)
    dzieki za mily wpis u mnie, ja rowniez kocham buty :D
    jesli podoba Ci się moj blog zaobserwuj i daj znać, odwdziecze się ;*
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi :D I dzięki za komentarz to naprawdę motywuje <3

      Usuń
  5. Fajnie się zapowiada! Czekam na więcej, więc obserwuję ♥
    Zapraszam do mnie! KLIK x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Masz super blog <3 Będę go często odwiedzać + obserwuję *.*

      Usuń