.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

czwartek, 26 lutego 2015

Buty + zdjęcia !

 Dobereczek kochani! 

  Zostały mi już tylko 3 dni ferii :( No trudno,trzeba sobie radzić.Najlepsze jest to,że na powitanie w poniedziałek mamy kartkówkę z matematyki,fizyki i polskiego *.* Wyczuwam ostre zakuwanie w niedzielę♥ Ale są też dobre strony powrotu do szkoły...... z każdym dniem bliżej do wakacji :D Ja mam już zaplanowane chyba wszystkie wakacyjne dni ♥ Lubię mieć wszystko ustalone,poukładane i zaplanowane,żeby potem móc się cieszyć dniem i nie musieć myśleć "Co będę robiła jutro?" :) Jak tak teraz myślę,to przez cały okres wakacji będę miała tylko tydzień obijania się w domu,a tak wyjazd nad morze,obóz konny,nocowanko u BFF i wakacje zlecą :( No cóż tak to już bywa........A jeżeli chodzi o szkołę.Bierzecie udział w jakiś konkursach typu: kangurek,mistrz ortografii,zawody lekkoatletyczne itp.? Ja w pierwszym tygodniu po feriach startuje razem z dziewczynami z klasy w zawodach siatkówki i specjalnie na tę okazję kupiłam nowe butki,żebym na boisku nie ślizgała się i mogła stać "mocno" na ziemi :D Co o nich sadzicie?







   Wybrałam się też dzisiaj na mały spacerek z koleżanką,który zaowocował w nowe zdjęcia ♥ Kocham takie początkowo wiosenne spacery :) Nie jest zbyt gorąco,ani za zimno.Jest w sam raz ♥ Oto fotki,które udało mi się dzisiaj zrobić + w jutrzejszym poście pokarzę wam sposób na prostą,szybką i smaczną przekąskę :) Cześć!
























4 komentarze:

  1. Świetne buty! Bardzo lubię grać w siatkówkę, ale u nas są rozgrywki klasowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U nas są między szkolne ,ale klasowe i między klasowe też są :D

      Usuń
  2. Jej też bardzo lubiłam grać w siate ;) ładne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń