.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

środa, 25 lutego 2015

"TAG" o mnie

Hej,cześć i czołem! Dzisiejszy post poświęcony będzie tzw."TAG" czyli sposobie,dzięki któremu będziecie mogli lepiej mnie poznać.Tak więc bez większych zanudzań zaczynajmy!

 "TAG" o mnie


* Ile masz lat?
Mam 14 lat.
* Kiedy masz urodziny?
Urodziny obchodzę 2 listopada
* Masz jakieś zwierzątko?
Tak mam rybki i koszatniczke (Pucek)
* Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam jednego ulubionego rodzaju.Słucham wszystkiego,co wpadnie mi w ucho,głównie japońskich wykonawców
* Jaką książkę lubisz najbardziej?
Wydaje mi się,że opowieścią,która zapadła mi w pamięć jest "Wróżka z Jaskółczej Wieży"
* Od ilu lat jezdzisz konno?
Od 2 lat
* Jaki rodzaj filmów lubisz najbardziej?
Komedie oraz Horrory <3
* Na jakich stronach internetowych jesteś najczęściej?
Zdaje mi się,że na Bloggerze i Youtube:D
* Jakich trzech youtuberów lubisz najbardziej?
1.Rezi
2.Jasiu
3.Kaiko/Stuu (nie mogę się zdecydować :D )
* Jaki kolor najbardziej ci się podoba?
Lawendowy <3
* Jaką część garderoby lubisz najbardziej?
Swetry,najlepiej wełniane,takie ciepłe i mięciutkie <3
* Typowy plan dnia?
Długo spać i późno wstawać :)
* Masz przyjaciółkę/ela?
Tak.Dokładnie,to 4 <3
* Wymień 3 cechy opisujące ciebie.
1.szalona
2.koniara
3.roztrzepana


  To tyle,jeżeli chodzi o dzisiejszy "TAG". Jeżeli jest jeszcze coś,czego chcecie się o mnie dowiedzieć,piszcie w komentarzach,a odpowiem na wasze pytania w następnym poście :* Bajoo!

2 komentarze:

  1. Krótko, zwięźle i na temat :) Bardzo lubię takie posty, odprężają mnie. :)
    Zawsze czytam je z ciekawością, tak jak dzisiaj. :)

    Doszukałam się też kilku związków między nami, a mianowicie: też lubię lawendowy. Ostatnio
    coraz bardziej, czego dowodem jest choćby moja łazienka :):) Po drugie też miałam kiedyś koszatniczkę :)
    Mogłam się w nią wpatrywać godzinami - to takie urocze stworzonko. :) Może kiedyś wrzucisz fotki? :)
    No i po trzecie - też przepadam za japońską muzyką, choć nie każdy kierunek jest wart uwagi. Moje serce bez oporu podbiła Ayumi Hamasaki. :) robi świetną muzykę. 100% japonii jak dla mnie.

    również obserwuję, zaglądam. :)

    pozdrawiam ciepło
    i w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje,za miły komentarz <3 Ja też obserwuję i czytam twojego bloga z wielką ciekawością :) Co do zdjęć,to planuję niebawem opowiedzieć na blogu co nie co o mojej koszatniczce :D Ayumi Hamasaki - też bardzo ją lubię <3 Najbardziej spodobała mi się jej piosenka pt.Memoirs Of A Geisha <3

      Usuń