.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

niedziela, 22 lutego 2015

Top 10 # 1 #


        Ohayo!

 W końcu nadszedł ten dzień! Po raz pierwszy na blogu Crazy Candy zamieszczam wpis Top10 <3
Chyba nie muszę tłumaczyć o co w tym chodzi,prawda? Tak w skrócie,co tydzień w niedzielę,będę umieszczała T10.Polegać to będzie na tym,że wyłonię 10 rzeczy z 10-u kategorii,które w tym tygodniu przykuły moją uwagę :D
Tak więc zaczynajmy! <3

  1.Zwierzę 











Jako,że jest to pierwszy tego typu wpis,jako zwierzę tygodnia nominuję.... konie <3 Jak już wiecie konie są moją pasją i miłością.Moja przygoda z nimi trwa już 2 lata i naprawdę pokochałam te zwierzęta,więc symbolicznie zwierzęciem tego tygodnia zostaje koń :D







2.Słodycz 

To było akurat proste ^^ W tym tygodniu zostałam wielokrotnie skrzyczana przez mamę,za to,że w całości potrafię zjeść całą tabliczkę czekolady.Wielokrotnie słyszałam także uwagi typu "Jak ty to robisz?Jesz tyle słodyczy,a i tak jesteś chuda jak patyk.." :D Jak to robię? Nie mam bladego pojęcia,ale wiem,że słodkością tygodnia zostaje........werble proszę......czekolada! <3 W końcu w większości słodkości na tym świecie znajduje się przynajmniej szczypta czekolady,a że jest ich tak wiele rodzai,czekoladą tygodnia zostaje czekolada do picia,idealna na zimne wieczory <3



  3.Film 


 

Filmem,jaki przypadł mi do gustu w tym tygodniu,jest Harry Potter i Książę Półkrwi <3 Co prawda,nie jestem nie wiadomo jaką fanką Harrego,lecz każda z części filmu,ale także i książki są godne polecenia.Możecie się dziwić dlaczego wybrałam właśnie tą część.Odpowiedz jest banalnie prosta.....byłam                na niej w tym tygodniu w kinie razem z tatą :)


 ZWIASTUN  https://www.youtube.com/watch?v=efVBZc0LhOs



  4.Piosenka 


 Hah piosenka tygodnia? No nie wiem jak mam to nazwać,lecz to,co postanowiłam nominować jest stworzony,przez pewnie wam znanego youtubera Masterczułka,epicki remiks o kotach i bekonie? No nie wiem,ale mam to na telefonie i o dziwo ciągle nucę to pod nosem :D

LINK https://www.youtube.com/watch?v=6VKMuKA3Ls8



  5.Ubranie   


 






Ubraniem tygodnia zostaje zakupiona przeze mnie tydzień temu bluza <3 Biała z czarnym nadrukiem NOPE,w środku z mięciutkim i cieplutkim obszyciem ^^ I była niemała przecena!












6.Danie 

  Danie?Hymm... długo nad tym myślałam i w końcu wymyśliłam.Z racji tego,że jest niedziela,a u mnie jest to nieodłączny posiłek tego dnia,to daniem tygodnia zostaje.....ROSÓŁ! Pyszny i cieplutki rosołek,który rozgrzewa was,gdy przyjdziecie z odwiedzin u babci,ze spaceru,bądz kościoła ^^

  7.Książka 

  





Genialna książka,którą pokochają wszystkie amazonki i koniary! Oczywiście osoby mniej znające się na koniach także nie powinny pogardzić dziełem Jessicy Burkhart pt.Akademia Canterwood.Opowieść o nowej uczennicy szkoły,a zarazem prestiżowego klubu jazdy konnej,która zmagać się musi z wieloma przeszkodami.









  8.Serial 

  Serialem,który pokochałam jakieś 3 lata temu jest Ojciec Mateusz <3 Pewnie wszyscy znacie ten tytuł i nie raz zetknęliście się z komediowymi,a zarazem dramatycznymi przygodami księdza Mateusza oraz wielokrotnie nietrafnymi opiniami przestępstw pewnej przyjaznej grupy policjantów.

  9.Miejsce 


 W trakcie minionych tygodni zaczęłam coraz bardziej tęsknić,za morzem,ciepłym słońcem,plażą oraz wielkimi ilościami pochłanianych lodów <3 Co roku razem z rodziną udajemy się nad Morze Bałtyckie,aby odpocząć od codziennych wyzwań i trudności.Miejsce,które zawsze odwiedzamy,i które jest w pewnym sensie początkiem mojej pasji związanej z końmi jest Trzęsacz oraz stadnina mieszcząca się nieopodal ruin starego kościoła :D

10.Rzecz 






 Rzecz,którą wytypowałam jako najciekawszą,lub najfajniejszą w tym tygodniu jest etui :) Tak,etui.Etui,które kupiłam w tym tygodniu w Nowa Park <3 Co prawda nadal nie wiem czym jest zwierzątko,którym jest moje "opakowanie na telefon,ale jest tak słodkie,że musiałam dać je na T10 <3












   Uffff..... i tak powstał pierwszy T10 na CC :D Piszcie jak wam się podobało i co sądzicie o moich wyborach :) A i mam jeszcze jedno pytanko! Czy chcecie,żebym jeden post poświęciła przedstawieniu wam siebie czyli tak zwany "TAG" ? Jeżeli tak,możecie pisać w komentarzach pytania,czego chcecie się o mnie dowiedzieć ^^ Ja się żegnam i do jutra 


14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na post :)
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super T10! Pisz częściej takie posty z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i zapraszam do czytania i obserwacji :D

      Usuń
  3. Też potrafię wsunąć tabliczkę czekolady na raz i bez problemu zjadłabym więcej. ;p A co do Harrego Pottera, to uwielbiam całą serię. ; )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  4. dział "słodycz" wyglada zachecajaco :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie!
    Obserwujemy i zapraszamy na rewanż :)
    http://martynamarikablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł podoba mi sie ;)
    Zapraszamy do nas !

    OdpowiedzUsuń
  7. super! ;)
    Obserwuję :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki już się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń