.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

sobota, 21 lutego 2015

Koniara 4 ever

  Cześć! Dziś post wstawiam szybciej niż zwykle i już tłumaczę dlaczego.Właśnie wróciłam z treningu.Jak zwykle było meeega,poza jednym wyjątkiem.Jezdziłam w grupie ok.7 osobowej.Przez całą jazdę kucyki,na których jezdziły młodsze dziewczynki (ok.8 lat) ,płoszyły się i zrzucały wszystkich jezdzców.I tu jest rzecz za jaką kocham moją srokatą klaczkę.Ona jest taaaakim mułkiem,że nic jej nie spłoszy i w czasie gdy wszystkie spłoszone konie galopowały,my spokojnie stępowałyśmy po ujeżdzalni :D Tak,czy siak 3 tygodnie bez jazdy robią swoje.W czasie kłusu skakałam w siodle jak galareta :) Potem (na szczęście) przypomniałam sobie co i jak i jakoś przeżyłam ^^ Teraz odpoczywam w domu pisząc tą niesłychanie wciągającą opowieść °₩°
Czy ktoś z tu was obecnych również interesuje się końmi i jazdą konną?Chętnie poczytała bym o waszych przygodach w siodle.Może mieliście jakieś śmieszne sytuacje,albo macie jakieś osiągnięcia w tym pięknym sporcie :)
Oto kucyś ze stadniny,w której trenuje <3


    Dopiero połowa dnia minęła,a ja jestem tak zmęczona,że najchętniej położyła bym się spać.No ale niestety trzeba zjeść obiad i posprzątać,mam też obowiązki względem przyjaciół i coś czuje,że najbliższe godziny będą naprawdę cieeekawie :D No nic dopóki mam ferie trzeba korzystać.jakoś tak naszła mnie ochota na grę w The Sims 3 <3 Szkoda,że nie ma gry Sims Online,gdzie mogli byśmy grać ze znajomymi :( Może kiedyś taką wyprodukują....... ja zostawiam was z tą refleksją i do następnego kochani :***

PS: Jutro pierwszy wpis typu Top 10 <3 Takie wpisy będą pojawiały się w każdą niedzielę,jako takie podsumowanie tygodnia ;)

8 komentarzy:

  1. Super post i świetny blog!
    Obserwujemy?
    Zaobserwuj pierwsza i daj mi znać, na pewno się odwdzięczę! : )
    marlenasfashionworld.blogspot : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!
    Obserwujemy? Zaobserwuj i daj mi znać a ja na pewno się odwdzięczę!
    martyna-martynkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny konik ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę.. Jazda konna *_*
    ale Ci zazdroszczę.. Konie to moja miłość i marzenie z dzieciństwa. :)
    Gdyby nie problemy zdrowotne i "odgórna" barieria - kto wie, może byłabym teraz na jakimś konkursie :)

    piękna pasja, piękny sport, piękny konik. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    moze Cię zainteresuje.

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki <3 Twój blog jest mega i oczywiście obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń