.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

poniedziałek, 23 lutego 2015

Artystką być °θ°

   Witajcie kochani!

     Jak tam minął. wam dzionek? Ja od rana siedziałam u przyjaciółki i grałam z nią w odmóżdzającą gierkę przeglondarkową pt.Ogień i Woda :D W końcu mam jeszcze tydzień ferii i mogę sobie pozwolić na nie korzystanie z mózgownicy :) Niby ferie są takie fajne,ale jak mam cały dzień dla siebie to nie mam bladego pojęcia co robić.W trakcie roku szkolnego nabieramy pewnego rytmu dnia,a tak ma się tyle wolnego,że człowiek sam nie wie co ma robić.Moje zajęcia na takie dni to : gra w TheSims3,słuchanie piosenek,oglądanie anime i rysowanie.Koffffam rysować i szkicować.Mam stos zeszytów zapisanych szkicami i rysunkami,które leżą na strychu,w piwnicy oraz na dnie szafy :D Tak czy siak często rysowanie jest dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od rzeczywistości.........
W dzisiejszym poście chciałam przedstawić wam kilka moich rysunków  Ja się żegnam,zapraszam do oglądania i do po jutrze :* Tak,właśnie.Nie jutro,lecz po jutrze :) Postanowiłam,że we wtorki nie będę zamieszczała żadnych postów.Będzie to taki dzień wolny od pracy hah :D A więc do Środy *.*












2 komentarze: