.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

piątek, 27 lutego 2015

Zdrowe śniadanko


          Hej wszystkim!

  A więc,tak jak obiecałam wstawiam dzisiaj prosty,szybki i smaczny pomysł na zdrową przekąskę.Często robię ją sobie na śniadania,bądz podwieczorki  Nie potrzeba do niej nie wiadomo jakich składników,ani (co dla mnie jest podstawową informacją :D ) dużych umiejętności kulinarnych.Tak więc zaczynajmy....

                                       Domowe musli  


 składniki: nasze ulubione owoce,jogurt owocowy/naturalny,płatki zbożowe/czekoladowe,bakalie (np.słonecznik,pestki dyni,orzechy...)
   



1.Przygotuj nóż i umyj owoce :)


2.Pokrój owoce w kostkę NIE ZA MAŁĄ!


3.Wlej jogurt do miski i dodaj bakalie i owoce :D


 4.Teraz najlepsze! Zjedz swoje musli ♥ SMACZNEGO!

  Oto mój przepis na zdrowe i smaczne śniadanko  Jeżeli chcecie więcej tego typu postów piszcie w komentarzach :D Do zobaczenia niebawem!

11 komentarzy:

  1. smacznie ;)
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI <3 Pewnie ja już obserwuje teraz twoja kolej :)

      Usuń
  2. mniaam ! <3
    zaobserwowałam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you very much! :) Your blog is very interesting and I always read you new posts <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jaki cudowny i kolorowy blog <3
    może zgodzisz się na obserwację za obserwację?
    lubię być w kontakcie z kreatywnymi osobami :)
    i pyszne śniadanko, od razu zrobiłam się głodna :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki myszko :) Jak zawsze jestem chetna na obserwację <3

      Usuń
  5. Mniam, ale pyszności :3
    Z chęcią bym zjadła takie śniadanko :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto, szybko i smacznie :) Prosyt przepis dla takiego niekumatego amatora kuchni, jak ja :P hehe
    Pysznie wygląda, będe musiała wypróbować :)
    Czy mogłabym prosić o poklikanie linków oraz banera Sheinside po prawej stronie bloga?
    Jeśli będę mogła się odwdzięczyć tym samy- pisz :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń