.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

piątek, 20 lutego 2015

Świat motyli + zdjęcia

                                    Dobereczek kochani ! 
   Niestety mam złe wieści.Moja planowana,dzisiejsza wycieczka nie doszła do skutku wiec nie bede w stanie wstawić krajobrazów i zdjęc ze stadniny :( Zamiast tego obdaruje was fotkami wykonanymi dziś w czasie drogi do samochodu i pobytu u babci ;) A właśnie! Przepraszam was za dzisiejsze problemy z wyświetleniem bloga.Namieszałam coś w HTMl ale jest już dobrze :)Tak więc nie ma się co martwić,a oto moje zdjątka......









 


   Widać,że wiosna jest tuż tuż.Rośliny wypuszczają pąki,a słońce rozświetla naszą codzienność.Mi wiosna kojarzy się najbardziej z ciepłem,babcią (sama nie wiem czemu *.*) oraz ...... MOTYLAMI. Zawsze można spotkać je w pobliżu działek,sadów oraz w przydomowych ogródkach.Ich maści mają nieograniczoną paletę kolorów.Są białe,żółte,srokate,kropkowane,czarne i wiele wiele innych.Jak każde zwierzęta,motyle mają swoje tajemnice i zwyczaje.Na przykład czy wiedzieliście,że:
*jest ok.150.000 gatunków motyli
*ćma i motyl to to samo :) Ćma jest motylem prowadzacym nocny tryb życia
*motyle żyją od kilku dni do 6 miesięcy
*niektóre motyle czas zimy spędzają przeobrażone w jajeczka lub poczwarki
To tyle ile mogę wam powiedzieć o motylach,lecz warto jest trochę wiedzieć o otaczającym nas świecie.W końcu nigdy nie wiadomo co się może przydać. 
Cieszę się,ponieważ jutro (pierwszy raz od 2 tygodni) będę miała trening jazdy konnej.Tak straaasznie się stęskniłam za klaczką,na której jeżdzę.Życzcie mi powodzenia w czasie treningu i do jutra ^^

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia;)
    Powodzenia ! :D
    Noelleblognoellle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że z wycieczką nie wyszło ;))
    śliczne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ^^ Też żałuję :( Ale kiedyś to nadrobie <3

      Usuń
  3. Naprawdę świetny blog. Zdjęcia prześliczne :) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, zapraszam częściej. Z chęcią będę odwiedzać twojego :)
    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń