.

.

.

*blog zawieszony na jakiś czas*

niedziela, 22 lutego 2015

Top 10 # 1 #


        Ohayo!

 W końcu nadszedł ten dzień! Po raz pierwszy na blogu Crazy Candy zamieszczam wpis Top10 <3
Chyba nie muszę tłumaczyć o co w tym chodzi,prawda? Tak w skrócie,co tydzień w niedzielę,będę umieszczała T10.Polegać to będzie na tym,że wyłonię 10 rzeczy z 10-u kategorii,które w tym tygodniu przykuły moją uwagę :D
Tak więc zaczynajmy! <3

  1.Zwierzę 











Jako,że jest to pierwszy tego typu wpis,jako zwierzę tygodnia nominuję.... konie <3 Jak już wiecie konie są moją pasją i miłością.Moja przygoda z nimi trwa już 2 lata i naprawdę pokochałam te zwierzęta,więc symbolicznie zwierzęciem tego tygodnia zostaje koń :D







2.Słodycz 

To było akurat proste ^^ W tym tygodniu zostałam wielokrotnie skrzyczana przez mamę,za to,że w całości potrafię zjeść całą tabliczkę czekolady.Wielokrotnie słyszałam także uwagi typu "Jak ty to robisz?Jesz tyle słodyczy,a i tak jesteś chuda jak patyk.." :D Jak to robię? Nie mam bladego pojęcia,ale wiem,że słodkością tygodnia zostaje........werble proszę......czekolada! <3 W końcu w większości słodkości na tym świecie znajduje się przynajmniej szczypta czekolady,a że jest ich tak wiele rodzai,czekoladą tygodnia zostaje czekolada do picia,idealna na zimne wieczory <3



  3.Film 


 

Filmem,jaki przypadł mi do gustu w tym tygodniu,jest Harry Potter i Książę Półkrwi <3 Co prawda,nie jestem nie wiadomo jaką fanką Harrego,lecz każda z części filmu,ale także i książki są godne polecenia.Możecie się dziwić dlaczego wybrałam właśnie tą część.Odpowiedz jest banalnie prosta.....byłam                na niej w tym tygodniu w kinie razem z tatą :)


 ZWIASTUN  https://www.youtube.com/watch?v=efVBZc0LhOs



  4.Piosenka 


 Hah piosenka tygodnia? No nie wiem jak mam to nazwać,lecz to,co postanowiłam nominować jest stworzony,przez pewnie wam znanego youtubera Masterczułka,epicki remiks o kotach i bekonie? No nie wiem,ale mam to na telefonie i o dziwo ciągle nucę to pod nosem :D

LINK https://www.youtube.com/watch?v=6VKMuKA3Ls8



  5.Ubranie   


 






Ubraniem tygodnia zostaje zakupiona przeze mnie tydzień temu bluza <3 Biała z czarnym nadrukiem NOPE,w środku z mięciutkim i cieplutkim obszyciem ^^ I była niemała przecena!












6.Danie 

  Danie?Hymm... długo nad tym myślałam i w końcu wymyśliłam.Z racji tego,że jest niedziela,a u mnie jest to nieodłączny posiłek tego dnia,to daniem tygodnia zostaje.....ROSÓŁ! Pyszny i cieplutki rosołek,który rozgrzewa was,gdy przyjdziecie z odwiedzin u babci,ze spaceru,bądz kościoła ^^

  7.Książka 

  





Genialna książka,którą pokochają wszystkie amazonki i koniary! Oczywiście osoby mniej znające się na koniach także nie powinny pogardzić dziełem Jessicy Burkhart pt.Akademia Canterwood.Opowieść o nowej uczennicy szkoły,a zarazem prestiżowego klubu jazdy konnej,która zmagać się musi z wieloma przeszkodami.









  8.Serial 

  Serialem,który pokochałam jakieś 3 lata temu jest Ojciec Mateusz <3 Pewnie wszyscy znacie ten tytuł i nie raz zetknęliście się z komediowymi,a zarazem dramatycznymi przygodami księdza Mateusza oraz wielokrotnie nietrafnymi opiniami przestępstw pewnej przyjaznej grupy policjantów.

  9.Miejsce 


 W trakcie minionych tygodni zaczęłam coraz bardziej tęsknić,za morzem,ciepłym słońcem,plażą oraz wielkimi ilościami pochłanianych lodów <3 Co roku razem z rodziną udajemy się nad Morze Bałtyckie,aby odpocząć od codziennych wyzwań i trudności.Miejsce,które zawsze odwiedzamy,i które jest w pewnym sensie początkiem mojej pasji związanej z końmi jest Trzęsacz oraz stadnina mieszcząca się nieopodal ruin starego kościoła :D

10.Rzecz 






 Rzecz,którą wytypowałam jako najciekawszą,lub najfajniejszą w tym tygodniu jest etui :) Tak,etui.Etui,które kupiłam w tym tygodniu w Nowa Park <3 Co prawda nadal nie wiem czym jest zwierzątko,którym jest moje "opakowanie na telefon,ale jest tak słodkie,że musiałam dać je na T10 <3












   Uffff..... i tak powstał pierwszy T10 na CC :D Piszcie jak wam się podobało i co sądzicie o moich wyborach :) A i mam jeszcze jedno pytanko! Czy chcecie,żebym jeden post poświęciła przedstawieniu wam siebie czyli tak zwany "TAG" ? Jeżeli tak,możecie pisać w komentarzach pytania,czego chcecie się o mnie dowiedzieć ^^ Ja się żegnam i do jutra 


sobota, 21 lutego 2015

Koniara 4 ever

  Cześć! Dziś post wstawiam szybciej niż zwykle i już tłumaczę dlaczego.Właśnie wróciłam z treningu.Jak zwykle było meeega,poza jednym wyjątkiem.Jezdziłam w grupie ok.7 osobowej.Przez całą jazdę kucyki,na których jezdziły młodsze dziewczynki (ok.8 lat) ,płoszyły się i zrzucały wszystkich jezdzców.I tu jest rzecz za jaką kocham moją srokatą klaczkę.Ona jest taaaakim mułkiem,że nic jej nie spłoszy i w czasie gdy wszystkie spłoszone konie galopowały,my spokojnie stępowałyśmy po ujeżdzalni :D Tak,czy siak 3 tygodnie bez jazdy robią swoje.W czasie kłusu skakałam w siodle jak galareta :) Potem (na szczęście) przypomniałam sobie co i jak i jakoś przeżyłam ^^ Teraz odpoczywam w domu pisząc tą niesłychanie wciągającą opowieść °₩°
Czy ktoś z tu was obecnych również interesuje się końmi i jazdą konną?Chętnie poczytała bym o waszych przygodach w siodle.Może mieliście jakieś śmieszne sytuacje,albo macie jakieś osiągnięcia w tym pięknym sporcie :)
Oto kucyś ze stadniny,w której trenuje <3


    Dopiero połowa dnia minęła,a ja jestem tak zmęczona,że najchętniej położyła bym się spać.No ale niestety trzeba zjeść obiad i posprzątać,mam też obowiązki względem przyjaciół i coś czuje,że najbliższe godziny będą naprawdę cieeekawie :D No nic dopóki mam ferie trzeba korzystać.jakoś tak naszła mnie ochota na grę w The Sims 3 <3 Szkoda,że nie ma gry Sims Online,gdzie mogli byśmy grać ze znajomymi :( Może kiedyś taką wyprodukują....... ja zostawiam was z tą refleksją i do następnego kochani :***

PS: Jutro pierwszy wpis typu Top 10 <3 Takie wpisy będą pojawiały się w każdą niedzielę,jako takie podsumowanie tygodnia ;)

piątek, 20 lutego 2015

Świat motyli + zdjęcia

                                    Dobereczek kochani ! 
   Niestety mam złe wieści.Moja planowana,dzisiejsza wycieczka nie doszła do skutku wiec nie bede w stanie wstawić krajobrazów i zdjęc ze stadniny :( Zamiast tego obdaruje was fotkami wykonanymi dziś w czasie drogi do samochodu i pobytu u babci ;) A właśnie! Przepraszam was za dzisiejsze problemy z wyświetleniem bloga.Namieszałam coś w HTMl ale jest już dobrze :)Tak więc nie ma się co martwić,a oto moje zdjątka......









 


   Widać,że wiosna jest tuż tuż.Rośliny wypuszczają pąki,a słońce rozświetla naszą codzienność.Mi wiosna kojarzy się najbardziej z ciepłem,babcią (sama nie wiem czemu *.*) oraz ...... MOTYLAMI. Zawsze można spotkać je w pobliżu działek,sadów oraz w przydomowych ogródkach.Ich maści mają nieograniczoną paletę kolorów.Są białe,żółte,srokate,kropkowane,czarne i wiele wiele innych.Jak każde zwierzęta,motyle mają swoje tajemnice i zwyczaje.Na przykład czy wiedzieliście,że:
*jest ok.150.000 gatunków motyli
*ćma i motyl to to samo :) Ćma jest motylem prowadzacym nocny tryb życia
*motyle żyją od kilku dni do 6 miesięcy
*niektóre motyle czas zimy spędzają przeobrażone w jajeczka lub poczwarki
To tyle ile mogę wam powiedzieć o motylach,lecz warto jest trochę wiedzieć o otaczającym nas świecie.W końcu nigdy nie wiadomo co się może przydać. 
Cieszę się,ponieważ jutro (pierwszy raz od 2 tygodni) będę miała trening jazdy konnej.Tak straaasznie się stęskniłam za klaczką,na której jeżdzę.Życzcie mi powodzenia w czasie treningu i do jutra ^^

czwartek, 19 lutego 2015

Ciekawostka "Matematyka po Japońsku" + wycieczka

Dziś postanowiłam podzielić się z wami pewną wiedzą na temat nauki mnożenia w japońskiej podstawówce.Wiem,wiem może się wam wydawać "O nie jakiś zanudzający wykład..." Otóż nic z tych rzeczy! Jest to dość ciekawy i prosty sposób na nauke mnożenia :) Od razu także możecie się domyślić,że należę do dość licznej grupy miłośników Japoni,mangi oraz anime (tzw.otaku) ale o tym kiedy indziej,a teraz przejdzmy do mnożenia :D
*******************************************
                   Obliczmy: 2×3=?
1.Na białej kartce narysuj dwie linie równoległe do siebie ( 2 linie = 2×3)

2.Następnie narysuj trzy linie także równoległe do siebie,ale prostopadłe do poprzednich dwóch linii (3 linie= 2×3)

3.Policz wszystkie przecięcia linii między sobą.
*******************************************
I takim właśnie sposobem mnożą dzieci w Japonii :) Jako,że używa się tego sposobu tylko w 1,2 i 3 klasie podstawówki działa to,na równania gdzie występują tylko cyfry (np. 4×6... 7×9..... 3×2....) oraz na równania z cyfrą i dwucyfrową liczbą (np.20×1.... 12×4.....).To była taka mała ciekawostka,którą możesz "zabłysnąć" w szkole lub przed znajomymi<3
                                          !UWAGA!
Moja wycieczka,o której wspomniałam we wczorajszym komentarzu będzie przejażdzką do pobliskiej stadniny i tu kolejna wiadomość o mnie.... jeżdżę konno od ok.2 lat i naprawdę jestem zapaloną koniarą *.* Tak więc w piątek (jutro) postaram się wstawić zdjęcia zrobione moim pięknym obiektywem z LG L65 :D Ja zwiewam ale widzimy się już niebawem :***

środa, 18 lutego 2015

Zimowe refleksje....

Zima to taki piękny czas,kiedy wszystko okrywa się białym puchem....... Kolorowe cytaty z baśni,opisujące zimę nie zawsze sprawiają,że życie staje się weselsze.Gdy dziś wyjrzałam przez okno,zobaczyłam....słońce.Słoneczko radośnie świecące żółtymi promieniami oraz wróbelki siedzące na choince,którą ktoś posadził tuż pod moim oknem :) Tak czy siak zima odchodzi jak na razie w zapomnienie i wpuszcza przed siebie wiosnę,bynajmniej tak jest u mnie.A miałam takie fajne plany związane z sankami i lepieniem bałwana :D Choć jestem w 1 gimnazjum to chyba nigdy nie dojrzeje <3 Jak mówi moja mama "Ty na zawsze pozostaniesz dużym dzieckiem z ciągłym zapasem energii....".I całkowicie się z nią zgadzam!Przez cały rok ludzie szaleją,imprezują i korzystają z życia,aby w Grudniu,Styczniu i Lutym móc się lenić w ciepłym domku,gdy za oknem panuje straszny mróz.Nie wiem jak wy ale ja właśnie tak to widzę ;) No niestety w tym roku to zima postanowiła się rozleniwić.
U mnie śniegu nie było w ogóle.NIE!Był jeden dzień,kiedy mocno napadało,ale potem przyszło słońce i dalej już nie trzeba tłumaczyć co się stało :(
A jak tam u was? Był śnieg? Mieliście okazję poszaleć na dworze lub oglądać piękne zimowe pejzaże? Czekam na wasze zdania i do zobaczenia,a raczej przeczytania <3
         
Zdjcie zrobione na początku Stycznia 2015 r. :D

wtorek, 17 lutego 2015

Po raz pierwszy.....

  Po raz pierwszy piszę post na moim blogu więc postaram się was nie zanudzić tym jaki to on będzie genialny i jakich superowych rzeczy się z niego dowiecie.Jedyne co mogę wam powiedzieć to to,że CC (Crazy Candy) będzie pełen ciekawych pomysłów na stworzenie czegoś z niczego,różnorodnych ciekawych bądz mniej wciągających (tych oby jak najmniej :) ) opowieści o tym co się dzieje u mnie oraz co przeżyłam.Oczywiście nie obejdzie się bez tzw. Top 10 czyli 10 najfajniejszych rzeczy z różnych typów (np.jedzenie,zwierzę..) które w danym tygodniu zwróciły moją uwagę.......
To było o blogu choć napisałam wam i tak więcej niz zamierzałam :)
Jeżeli chodzi o mnie..... jestem.... szalona na swój sposób i co tu więcej mówić ^^
Wszystko co potrzebne dowiecie się czytając CC :)
Ja się żegnam i do usłyszenia niebawem :*